Inspiratie·Tussendoortjes

Review: Boxbites!

Foto 12-11-15 13 58 07

Laatst heb ik van boxbites een box vol met allerlei lekkere en verantwoorde snacks ontvangen! In deze post laat ik jullie weten wat ik van deze box vond.

Allereerst, wat is boxbites precies? Met BoxBites ontvang je gemakkelijk een box vol gezonde en lekkere tussendoortjes aan huis. Je kunt denken aan nootjes, gedroogd fruit, voedingsrepen en zelfs (suikervrije) chocolade. De box bevat 18 tussendoortjes.Je kan bij boxbites niet zelf je tussendoortjes kiezen, boxbites zorgt ervoor dat jij de lekkerste en gezondste tussendoortjes ontvangt! Dit is eigenlijk ook wel heel makkelijk, helemaal als je (net als ik) moeilijk kan kiezen, haha!

Waarom ik zo’n fan ben van boxbites is omdat alle snacks suikervrij, glutenvrij en vegetarisch zijn (en sommige zelfs vegan!). Alle producten die zij leveren zijn tevens vrij van kunstmatige geur-, kleur- en smaakstoffen. In alle snacks zitten alleen de suikers die van nature aanwezig zijn, zoals suikers die in dadels zitten. Superfijn, want alle snacks die je in de supermarkt koopt zijn volgestopt met toegevoegde suikers, helaas.

De producten die in de box zitten zijn heel divers, zo heb je heerlijke rude health bars die ik zelf ideaal vond voor in de middag, maar ook kleinere snacks zoals bosbessen snoepjes waar ik er af en toe eentje van pikte! Voor het uitgebreide assortiment kan je hier een kijkje nemen: http://boxbites.nl/assortiment/ . Overal staan ook de allergenen bij vermeld.

Wat ik heel fijn vind aan boxbites is dat je niet zelf goed op zoek hoeft naar gezonde tussendoortjes in de supermarkt, maar dat deze overzichtelijk in één box zijn geplaatst. Tevens vond ik echt alle snacks heerlijk! Ze zijn allemaal op 🙂 Je kan elke week een box ontvangen voor 27 euro, elke twee weken voor 28 euro, elke vier weken voor 29 euro en je kan een proefpakket bestellen voor 30 euro. De boxen zijn aardig aan de prijs, maar als je nagaat dat in veel van de producten noten en dadels zijn verwerkt snap je waarom deze snacks bijvoorbeeld duurder zijn dan een sultana uit de supermarkt. Ik zou niet elke week een box hoeven, aangezien in veel van mijn tussendoortjes zelf maak, maar als ik mezelf een keer wil trakteren op een doos met lekkers dan bestel ik er zeker eentje! (http://boxbites.nl/#bestel)

 

 

 

Geef een reactie

