Geen categorie

Welkom!

Welkom op mijn blog ‘Koken met Cécile’!

Na een lange tijd af en toe foto’s van mijn creaties te posten op mijn privé-facebookpagina en erover te praten met mijn vrienden heb ik besloten mijn liefde voor koken met iedereen te delen. Koken is een van mijn favoriete hobby’s en ik keek al op jonge leeftijd mee bij mijn vader in de keuken (en wilde maar al te graag mee helpen). Gezond en verantwoord eten is niet altijd even makkelijk, vooral als je veel werkt, studeert, of zelfs beiden intensief doet. Daarbij kan gezond eten ook nog wel eens aan de prijs zijn. Doordat ik een grote voorliefde heb voor koken vind ik het ook leuk om met gezond eten bezig te zijn en hierbij telkens weer nieuw recepten te bedenken of ergens inspiratie op te doen. Want, wat is er nou beter dan lekker te koken en tegelijkertijd gezond bezig te zijn? Deze blog is dan ook een verzameling van gezonde (en goedkope!) recepten die passen binnen een gezonde levensstijl.

Ik hoop dat jullie door mijn recepten ook zelf geïnspireerd raken om lekkere gerechten bedenken en te maken. Zo ja, schroom dat niet om deze delen!

Geef een reactie

